1000 de români s-au înscris în Bootcamp Online Banometru

1000 de români s-au înscris în Bootcamp Banometru, programul online gratuit care te ghidează în a prelua controlul asupra propriilor finanțe

 

București, 5 mai 2020. Bootcamp Online Banometru a atras în mai puțin de 2 săptămâni de la lansare 1000 de români în programul intensiv de educație financiară, versiunea exclusiv online. Bootcamp Online este cea mai nouă componentă a programului Banometru, inițiat în 2016 de Asociația pentru Relații Comunitare, Asociația Educație pentru Viața Reală și ING Bank.

Programul este dedicat persoanelor care întâmpină obstacole pe drumul spre o viață financiară echilibrată și se confruntă cu provocări în gestionarea banilor, cum ar fi cheltuieli impulsive sau lipsa economiilor.

Dincolo de informații și tehnici utile pentru administrarea bugetului, Banometru pune la dispoziție gratuit și în versiunea online coaching financiar individual, pentru a îndruma participanții să ia decizii financiare sănătoase.

Abilitățile de gestionare a bugetului sunt cu atât mai utile în contextul crizei COVID-19, care a impulsionat multe persoane să regândească modul în care își organizează finanțele.

Cum se desfășoară Bootcamp Banometru

La Bootcamp Online Banometru poate aplica orice persoană care își dorește să vadă cu alți ochi bugetul său și al familiei sale. Programul se desfășoară pe durata a 9 săptămâni, iar înscrierile se pot face până la finalul lunii iunie 2020.

 

După înscrierea pe www.bootcamp.banometru.ro și parcurgerea unui chestionar de sănătate financiară, participanții primesc săptămânal pe email cursuri video, fișe de lucru și resurse pe teme specifice. În plus, au acces la 1-4 sesiuni individuale de coaching financiar cu un specialist, online sau la telefon, pentru a găsi soluții concrete la propriile dificultăți legate de bani.

 

Printre subiectele abordate în Bootcamp Online Banometru se numără: 

 

  • Bugetul personal
  • Stabilirea obiectivelor financiare
  • Relația dintre venituri și cheltuieli
  • Transformarea abilităților în bani
  • Datorii bune vs. datorii rele
  • Ținerea cheltuielilor sub control
  • Investiții inteligente

 

Programul online își propune ca pe parcursul celor 9 săptămâni să fie alături de cei ce își doresc să fie mai echilibrați în plan financiar prin deprinderea de obiceiuri sănătoase de gestionare a bugetului personal.

Banometru este un program lansat în 2016, însumează 2031 de participanți, 279 de ateliere și 749 de beneficiari de coaching individual. 79% dintre participanți recomandă programul celor apropiați și 39% înregistrează o creștere semnificativă a comportamentului financiar sănătos (buget lunar constant).

 

Despre organizatori

BANOMETRU este un program de responsabilitate socială coordonat de Asociația pentru Relații Comunitare și realizat în parteneriat cu ING Bank și Asociația Educație pentru Viața Reală.

 

Asociația pentru Relații Comunitare

Fiecare comunitate are nevoie de un liant. De 14 ani încercăm să oferim premizele unor perspective comune prin care oamenii, companiile și ONG-urile să-și unească forțele pentru schimbare. Ceea ce căutăm este impactul pozitiv, de aceea punem accent pe educare, pe oferirea unor mecanisme de sprijin. Ne dorim ca prin proiectele noastre, fiecare să descopere cum să evalueze nevoia cu care se confruntă, unde să își caute resursele și cum să acționeze cât mai eficient.

 

Asociația Educație pentru Viața Reală

Sunt aspecte importante din viața noastră pe care educația primită la școală le acoperă insuficient sau deloc, printre care: cum să ne producem, administrăm, economisim, împrumutăm și investim banii pentru a trăi o viață împlinită și cu sens, într-o lume sustenabilă și durabilă. De această parte ne ocupăm noi. Cum? Facem educație financiară printr-o metodologie bine definită, având la bază principiile analizei existențiale, și suntem alături de cei care vor să-și îmbunătățească viața prin coaching financiar.

 

ING Bank România 

ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.

 

Misiunea ING este de a-i susţine pe oameni să fie cu un pas înainte, în viaţă şi în afaceri. În România, misiunea se reflectă în acțiunile de responsabilitate socială prin contribuția la pilonii strategici de sănătate financiară (antreprenoriat, educație financiară și implicarea în proiecte sociale ce își propun sprijinirea comunităților locale și a persoanele care se află în situații dificile să atingă un standard decent de viață).