Cine organizează Banometru?
Banometru este un program de sănătate financiară organizat și implementat de către
ONG-ul Asociația Educație pentru Viața Reală în parteneriat cu ING Bank România.
AEVR (Asociația Educație pentru Viața Reală)
Organizație non-profit înființată în 2013, dedicată persoanelor care vor să aibă o relație mai bună cu banii și să trăiască o viață prosperă, cu sens. Construim o comunitate în care fiecare participant se bucură de susținere pentru dezvoltarea sa și a visurilor sale. Prin programele noastre îți oferim suport ca să-ți iei visurile în propriile mâini. Pentru o viață prosperă, trăită conștient.
Te așteptăm în comunitatea noastră!
Website: https://aevr.ro/
ING
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională de origine olandeză care oferă servicii bancare și de management al activelor pentru clienți individuali, companii și instituții din peste 40 de țări din Europa, America de Nord, America Latină, Asia și Australia.
ING Bank este prima instituție financiară internațională care a deschis o sucursală în România după 1989, în prezent deținând o poziție solidă pe piața locală. S-a lansat in 1994, ca bancă de nișă, de Corporate și Investment Banking, dar s-a dezvoltat într-un ritm susținut, prin creștere organică, iar astăzi este o bancă universală care oferă o paleta completă de produse și servicii tuturor categoriilor de clienți.
ING Bank România funcționează ca o bancă universală, servind toate categoriile de clienți prin cele trei divizii specializate: Wholesale Banking, Mid Corporate și Retail Banking.
Website: https://www.ing.ro
Organizații partenere
„Bookster este prima platformă care aduce cărțile mai aproape de oameni și îi inspiră să se dezvolte personal și profesional prin lectură. Din 2013 și până astăzi, Bookster a devenit cel mai iubit beneficiu în peste 1.000 de companii din România cu un scor de +93 puncte pentru indicatorul Net Promoter Score, care arată în ce măsură utilizatorii unui serviciu sunt și promotorii lui. În cadrul unei comunități faine și de încredere, cei peste 80.000 de cititori activi ai Bookster au acces la cărți de top din lume și se bucură de recomandări personalizate, promptitudine și accesibilitate - ei pot împrumuta oricând cărți la birou sau la ei acasă.”
În comunitatea ATLAS găsești peste 1200 de psihologi, psihoterapeuți, medici, specialiști în coaching și well-being, care te pot ajuta să fii (mai) bine. Comunitatea ATLAS este despre TINE.
Scopul nostru este de a face serviciile de consiliere accesibile și convenabile - astfel încât, oricine se confruntă cu o problemă, să poată găsi sprijin oricând și din locul unde se simte cel mai confortabil.
Ne străduim să oferim oamenilor soluții simple și facile prin care să găsească mai ușor ajutorul de care au nevoie, pentru a-și îmbunătăți și crește starea lor de bine. Misiunea noastră este de a:
- Educa oamenii despre sănătatea fizică, mintală și emoțională, precum și despre procesele de terapie și consiliere eficiente. Ne dorim ca oamenii să fie mai conștienți atât de propria lor stare de bine, cât și de a celor din jur, iar atunci când starea fluctuează, să aibă acces la cele mai potrivite instrumente.
- Facilita accesul la informații și Specialiști oricând cineva caută un sfat profesional și autorizat.
- Provoca și demonta miturile, stereotipurile și stigmatele asociate problemelor de sănătate fizică, mintală sau emoțională care pot împiedica oamenii să obțină ajutor.
CE ESTE RESTART CAMP?
Trăim într-o piață a muncii paradoxale, plină de cursuri care îți ”garantează” că vei putea începe o meserie doar prin absolvirea lor dar, în același timp, realitatea este că angajatorii cer experiență de la candidații care vor să înceapă o nouă carieră sau să facă o reconversie profesională.
În Restart Camp oricine poate să învețe o nouă meserie digitală, conformă cu actualitatea pieței muncii, în doar 6 luni de la intrarea în program, prin:
- 2 zile de training introductiv
- 6 luni de practică asistată în task-uri reale, nesimulate, astfel încât să îți poți crea un portofoliu real de proiecte la care ai lucrat
- mentori cu experiență la dispoziția ta 5 zile pe săptămână pe tot parcursul programului
Programul este gândit și pentru cei care NU vor să renunțe la jobul actual și cei care își doresc să afle dacă li se potriveșe această nouă meserie. Tocmai de aceea vei lucra seara, după program, în timpul liber, online și de acasă, în doar 3-4 ore pe săptămână.
Intră acum pe link-ul de mai jos, să vezi multe despre accesul tău și regulile programului sau scrie-ne pe Whatsapp sau Telegram la 0742965615 / 0724433667! Linkul: https://www.restart-camp.com/
Misiunea Asociației SOS Intertilitatea este aceea de a sprijini persoanele afectate de infertilitate, desfășurând acțiuni și proiecte în domeniul reproducerii umane asistate medical și în cel al adopției. De asemenea, dat fiind faptul că mulți dintre cei implicați în asociație au devenit părinți, desfășurăm colateral acțiuni și în domeniile sarcină și parenting.
Viziune: Ne dorim ca drept consecință a acțiunilor de comunicare, networking și advocacy desfășurate de Asociația SOS Intertilitatea, cauza lupei cu infertilitatea să înceteze să mai fie un tabu în societatea românească, persoanele hipofertile să aibă acces cât mai larg la tratamentele infertilității, iar procesul de adopție să devină unul eficient și rapid.
Misiunea noastră:
Lucrăm să schimbăm modurile în care este percepută și tratată sănătatea mintală în România.
Activitatea noastră are două scopuri: Conștientizare și Sprijin.
Dorim să creștem conștientizarea pe tema sănătății mintale și să reducem stigma împotriva tulburărilor mintale, în special prin educarea adolescenților și tinerilor. Și ne mai dorim să creștem accesul la serviciile de sănătate mintală pentru cât mai multe persoane, precum și să formăm o comunitate care să faciliteze înțelegerea și sprijinul reciproc. Prin harta noastră, care înglobează terapeuți din întreaga țară, sperăm să creștem transparența legată de serviciile de sănătate mintală existente în România și să facem procesul găsirii unui specialist mai accesibil pentru toată lumea.
Cu o experiență de 30 de ani în oferirea de servicii sociale, furnizor acreditat, Fundația FARA contribuie prin programele dezvoltate la creșterea calității vieții, a coeziunii și responsabilității sociale în unele dintre cele mai sărace comunități din România.
Inspirată de credința, valorile, simplitatea, naturalețea și idealurile unui leader desăvârșit, Jane Nicholson, fondatorul Fundației FARA, o echipă de 100 de profesioniști își unesc zi de zi eforturile într-o cauză comună: să transforme imposibilul în posibil și să schimbe viețile celor mai vulnerabili copii, tineri și familii din comunități sărace din România.
ALIANȚA ROMÂNIA FĂRĂ ORFANI unește organizații nonguvernamentale, biserici, firme, persoane publice și private având un singur scop: fiecare copil să beneficieze de dragostea, susținerea și siguranța apartenenței la o familie.
Dorința noastră este, ca lucrând împreună, să inspirăm și să echipăm oamenii “să facă binele, să caute dreptatea, să ajute pe cei oprimați” și mai ales “să aibă grijă de orfani”. Printre inițiativele noastre se numără Summitul anual ARFO, tabăra ReFresh, “Duminica Orfanului” și “Consorțiul de instruire pentru înțelegerea și tratarea traumei”.
Mai mult decât să creeze un program, ARFO își propune să mobilizeze întreaga societate înspre manifestarea grijii față de copiii aflați în dificultate. Visăm astfel ca România să devină o țară de oameni care investesc timpul, talentele și resursele lor pentru îngrijirea acestor copii.
Am înființat Asociația Orientat cu gândul că o schimbare în lume începe cu noi. Nu ne putem bucura și fi mândri de comunitatea în care trăim dacă nu avem noi înșine grijă de ea. Nu vom avea parte de o lume cu orașe pline de viață și oameni sănătoși dacă nu suntem, la rândul nostru, activi și implicați. Cu ce ne ocupăm: Consiliere și orientare profesională, Consultanță pentru accesarea de finanțări nerambursabile, Derularea de proiecte cu finanţare prin fonduri nerambursabile, Activităţi de cercetare sociologică şi studiul pieţei.
Scopul asociației este promovarea, sprijinirea, realizarea și coordonarea de activități profesionale, facilitarea găsirii unui loc de muncă care să contribuie la dezvoltarea tinerilor, absolvenților, persoanelor defavorizate și a tuturor grupurilor sociale, din punct de vedere economic, social, educațional, cultural.
Activitatea noastră se concentrează pe trei direcții: consiliere în carieră, vocațională și dezvoltare personală.
Misiunea noastră este de a crea o punte de legătură între candidați și angajatori și totodată de a combate discriminarea la angajare a tuturor grupurilor sociale (persoane defavorizate, de etnice, mame singure, 45+, homeless, etc.
Misiunea fundației "Implicare și acțiune în excluziunea socială a persoanelor din grupurile vulnerabile". Viziunea fundației "O societate românească pregătită să ofere șanse egale și resurse pentru integrarea socială a grupurilor vulnerabile"
De 30 de ani, coordonăm și implementăm proiecte sociale și intervenim în comunitățile sărace pentru a-i ajuta pe cei care trăiesc aici să-și construiască noi povești de viață. Prin casele de tip familial, centrele de zi, casele de tip familial pentru copii, școlile și locuințele sociale din București, Ilfov, Dâmbovița și Prahova, ajutăm copiii și tinerii să-și regăsească încrederea, să se dezvolte și să pornească pe un nou drum spre o viață independentă. Alături de partenerii noștri, ajutăm peste 2.000 de persoane în fiecare an.
Asociația Ateliere Fără Frontiere (AFF) este o organizație nonprofit românească, înființată în 2008, pentru inserția socială, profesională și civică a persoanelor vulnerabile, excluse și marginalizate, parte din SOS Group - International action, o rețea globală ce lucrează pentru atingerea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă.
Ateliere Fără Frontiere a creat 3 întreprinderi sociale de inserție prin activitatea economică - educlick, remesh și ferma bio&co, în care oferă servicii personalizate de acompaniere socială, consiliere pentru inserție, psihoterapie și acompaniere pedagogică pentru formarea de competențe persoanelor care cumulează multiple dificultăți la angajare (șomaj de lungă durată, adicții, dizabilități, abandon școlar, violență domestică, trafic de persoane, probațiune, pedepse privative de libertate, lipsă locuință etc).
În același timp, acestor persoane le oferim o punere în situație de muncă - contract de muncă și salariu, pentru a avea acces la drepturi, a se reabilita și a învăța deprinderile de muncă. La sfârșitul parcursului de acompaniere socio-profesională la Ateliere Fără Frontiere, îi sprijinim să se angajeze pe piața convențională a muncii sau în forme protejate.
Suntem o organizație neguvernamentală cu misiunea de a oferi o familie copiilor care au rămas fără sprijinul parental și de a-i susține și proteja pe cei care riscă să-l piardă.
În cei aproape 30 de ani de activitate în România, am construit trei Sate SOS, în care sute de copii au crescut, au visat, au învățat și au devenit adulți responsabili și am ajutat sute de copii să rămână acasă, alături de familie, în comunitățile vulnerabile.
Asociația Diaconia Ajutor Internațional este o organizație creștină umanitară care acordă asistență copiilor, familiilor și persoanelor aflate în dificultate. Misiunea noastră este de a promova asistența familiei, persoanei şi copilului aflate în dificultate. Serviciile oferite în cadrul asociaţiei noastre urmăresc:
- prevenirea, limitarea sau înlăturarea efectelor temporare ori permanente ale unor situaţii care generează marginalizarea sau excluziunea socială a copilului, familiei, grupurilor şi comunităţilor
- îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă a copiilor, a familiilor sau persoanelor aflate în dificultate
- prevenirea abandonului şcolar şi familial.Centrul Educațional a fost înființat în 2007 pentru combaterea abandonului familial și școlar prin oferirea de consiliere, sprijin educațional și formare profesională pentru copiii proveniți din medii defavorizate. Pe lângă acestea activități, echipa desfășoară tabere de vară, ateliere de meserii și oferă consiliere și sprijin în căutarea unui loc de muncă.
Serviciul de suport și consiliere asigură suport material, financiar, medical și servicii de consiliere pentru familii defavorizate, precum și intervenții medicale urgente, campanii distribuire alimente, îmbrăcăminte, încălțăminte, activități de îmbunătățire a condițiilor de locuit.
Suportul material pentru ONG-uri și instituții publice face parte din activitatea asociației, astfel susținem comunitatea în care activăm oferind sprijin material ONG-urilor și institutiilor publice locale, dar și donații materiale către ONG-uri partenere și instituții publice locale (spitale, orfelinate, azile de bătrâni).
În parteneriat cu Fundația Vodafone, construim locuințe sociale pentru familii defavorizate.
Suntem oameni pasionaţi să vedem copii şi tineri liberi de orice dependenţă!
Asta e misiunea noastră şi acest lucru ne-a motivat încă de la prima noastră întâlnire cu două adolescente dependente de droguri (în anul 2005).
Fie că organizăm diverse campanii de prevenire antidrog, că oferim consiliere şi suport familiilor care au copii consumatori de substanțe sau care au alte dependenţe sau că instruim profesionişti în acest domeniu – scopul nostru final este acela de a vedea copiii şi tinerii liberi de orice dependenţe, dezvoltându-se la potenţialul maxim cu care sunt înzestraţi!
Preventis vine de la prevenire – care este şi domeniul nostru principal de activitate.
Am învăţat să facem prevenire în mod consecvent, divers şi adresându-ne și cauzelor consumului de substanţe, nu doar simptomelor. Iar pentru situaţiile în care prevenirea vine prea târziu, credem că există speranță!
Recuperarea din dependenţă este posibilă şi noi oferim tot sprijinul pentru asta!
MISIUNE: Crucea Rosie Romana asista persoanele vulnerabile in situatii de dezastre si de criza. Prin programele si activitatile sale in beneficiul societatii, contribuie la prevenirea si alinarea suferintei sub toate formele, protejeaza sanatatea si viata, promoveaza respectul fata de demnitatea umana, fara nicio discriminare bazata pe nationalitate, rasa, sex, religie, varsta, apartenenta sociala sau politica.
VIZIUNE: Prin actiunea sa unitara, Crucea Rosie Romana se adapteaza schimbarilor din cadrul societatii pentru a putea sprijini comunitatile sa faca fata situatiilor de criza si suferintei umane.
Asociația Școala mamei Junior este o asociație non profit din Timișoara, care oferă servicii femeilor însărcinate, viitorilor părinți, proaspeților părinți, familiilor, în general, dar și ore gratuite de hidroterapie copiilor cu dizabilități din județul Timiș. O echipă de oameni cu suflet, compusă din medici generaliști, pediatri, kinetoterapeuți, fiziokinetoterapeuți, psihologi, pshihopedagogi, psihoterapeuți, psihiatri și traineri sunt alături de voi din primele clipe când aflați că în viața voastră va apărea un copil, până când acesta crește mare și ajunge la grădiniță.
Fundația „Inimă de Copil” s-a născut în decembrie 1996 grație unui mic grup de prieteni. În dicționarul lor nu exista cuvântul „indiferență”, iar primii care au simțit asta au fost patru copii ai străzii și 25 de copii diagnosticați cu HIV. Unii fuseseră condamnați să trăiască sub cerul liber, iar ceilalți abandonați între pereții saloanelor de spital chiar de către cei care trebuia să îi crească, să îi sprijine, să îi ocrotească. Fuseseră părăsiți chiar de cei care aveau datoria să îi iubească. Cu muncă intensă și cu resurse extrase din piatra seacă a anilor '90, inițiatorii „Inimă de Copil” au făcut totul pentru ca acești copii să locuiască într-o casă adevărată. Dar acesta nu a fost finalul.
Cu ei a început totul. Acești copii sunt temelia organizației, sunt fundația Fundației. Din 1996 și până astăzi, echipa „Inimă de Copil” a schimbat destine și mentalități. Nu am făcut-o singuri, ci am avut mereu alături parteneri devotați, oameni cu care împărtășim aceeași viziune. Cu toții credem în drepturi și șanse egale ale copiilor, în potențialul fiecărei persoane, în capacitatea de a face o lume mai bună, împreună.
Credem din inimă de copil în toate acestea!
Am lansat Asociația “The Social Incubator” în Aprilie 2014 și am știut, încă de atunci, că va fi o bornă importantă pentru parcursul fiecăruia dintre noi. Cinci prieteni, profesioniști din diferite domenii, (consultanță de business, antreprenoriat și domeniul bancar) au dat startul Incubatorului pe care îl cunoaștem în prezent și pe care îl facem mai profesionist cu fiecare nouă zi.
Dar care este motivul pentru care am ales să lucrăm împreună? Răspunsul e unul simplu și intuitiv. Ne-au unit viziuni similare în zona de responsabilitate socială și asta ne-a determinat să alegem un drum comun, în care să (re)construim în pași mici, dar asumați, un cadru sigur pentru dezvoltarea tinerilor vulnerabili din România. Fiecare dintre noi avea deja o experiență amplă în voluntariat, mii de ore în care am încercat să îi ajutăm mai ales pe tinerii instituționalizați.
Ne-am propus de la bun început să contribuim la creșterea șanselor de integrare socială și profesională a tinerilor vulnerabili din țara noastră. Experiența fiecăruia dintre noi cu ONG-urile ne-a arătat că nevoile acestora sunt mult mai complexe decât ar părea la prima vedere și că, fără un sprijin individual și pe termen lung, schimbarea reală și sustenabilă nu va fi posibilă. Direcțiile noastre de acțiune în cadrul Incubatorului reprezintă, încă din 2014, efortul comun al unei echipe ce include psihologi, consilieri vocaționali, traineri, mentori, ambasadori ai Asociației și voluntari. Lucrăm împreună în sprijinul tinerilor vulnerabili, aflați în drumul spre autocunoaștere și găsirea unei vocații.
Suntem o asociație Non-Profit, al cărui scop este să oferim copiilor din familii defavorizate șansa la o viață mai bună.
Vrem să ajutăm, susţinem si să îi implicăm prin diferite proiecte, în activităţi, cu scop didactic şi practic de integrare a acestora în societate.
Copiii primesc suport moral şi educaţional, datorită partenerilor și voluntarilor noştri, îndrumare pentru o viață decenta, traininguri în diferite domenii şi proiecte sociale.
A.L.E.G. este o organizație neguvernamentală activă din 2004 în domeniul prevenirii și combaterii violentei împotriva femeii și promovării egalității de gen.
Ce facem:
* oferim servicii de consiliere și suport psihologic în mod gratuit în sprijinul femeilor care se confruntă cu violența domestică și copiilor lor (inclusiv consiliere on-line sau telefonică); prin programul #ȘiEuReușesc încurajăm femeile care au reușit să depășească violența domestică să devină exemple pozitive pentru cele care se află încă într-o situație de abuz și susținem formarea de comunități de suport #ȘiEuReușesc în cât mai multe localități din țară.
* informare și conștientizare privind violența de gen, prin implementarea de proiecte educative cu scopul prevenirii violenței, dar și sesiuni de formare pentru specialiști cu atribuții în combaterea violenței
* advocacy și lobby - alături de rețele naționale și internaționale cu care milităm pentru îmbunătățirea legislației și intervențiilor în cazuri de violență domestică și sexuală, pentru a asigura victimelor protecție eficace și suport specializat
Misiunea noastră este să ajutăm oamenii să trăiască fără abuz și violență. Oferim susținerea necesară fetelor și femeilor pentru a-și găsi puterea interioară de a învinge violența. Promovăm egalitatea de gen, prin care înțelegem relațiile de putere echilibrate între femei și bărbați, în familie și în societate.
Află mai multe detalii despre noi, sau urmărește rapoartele de activitate aici: https://aleg-romania.eu/despre-noi/